HPO
početna
novosti
dogadanja
o nama
baza podataka
sportovi
međunarodna natjecanja
galerija
linkovi
press centar
kontakti
RegOnline
  Pronađi nas: Facebook Twitter
 
Newsletter
 
galerija
veći normal manji
 
 
 
"Ono što nemamo, čini nas jačima"

03. listopada 2011.

"Ono što nemamo, čini nas jačima"

Kampanja "Ono što nemamo čini nas jačima" čiji je cilj paraolimpijske sportove i sportaše postaviti na poziciju u društvu koja im pripada – ravnopravno s takozvanim redovnim sportovima, pokrenuta je 29.09.2010, a trajati će do 31.12.2012.

Nositelj kampanje je Hrvatski paraolimpijski odbor, osmislila ju je reklamna agencija Bruketa&Žinić OM, a medijski ju podupiru HRT, MTV Hrvatska, Gloria, Jutarnji list i PIO (Plakatiranje i oglašavanje). Razlog njezinog pokretanja je činjenica kako paraolimpijci u hrvatskom sportu i medijima nemaju mjesto kojega zaslužuju pa se još uvijek tretiraju kao socijalne kategorije, umjesto kao ravnopravne sportske discipline. Hrvatska ima zlatom ovjenčane prvake, višestruke svjetske rekordere, za koje, prema kvalitativnom istraÏivanju javnosti, nitko nije čuo.

Cilj kampanje je osvijestiti javnost na taj problem i utjecati na veću vidljivost i ravnopravan tretman paraolimpijaca u javnosti i medijima.

“Kampanja je nastala upravo na temu divljenja. Priãamo priãe o ljudima koji su odluãili ne pristati na nametnuta pravila, napraviti više i dokazati što mogu”, komentira Tanja Škorić, kreativna direktorica u Bruketa&Žinić OM.

U izradi kampanje su sudjelovali još i art direktori Mislav Vidović i Davor Rukovanjski, copywriteri Ivan Čepelak i Tonći Klarić, dizajner Branimir Sabljić, account direktorica Vanja Osredečki, account asistentica Ana Šutić, produkcijska kuća Komakino, redatelj Miša Terzić i fotograf Saša Hes.

« »
"Ono što nemamo, čini nas jačima"
« povratak
 

Zaklada Paraolimpijac